2012. március 22., csütörtök

Elfogyott

 Sikerült kivégeznem egy kisebb csoportot a felhalmozódott dolgaim közül. Megpróbáltam én is valamennyire racionalizálni és kordában tartani a költekezési mániám. Szóval rávettem magam, hogy huzamosabb ideig csak egy dolgot használjak egyszerre (mármint minden kategóriából). Tök jó érzés volt az egészet egyszerre a kukába vágni :))))




Miss Sporty So Matte alapozó 01 light színben: egy örökkévalóság óta megvan. Na jó nem. Az illatával sosem békültem ki igazán. Igyekeztem elhasználni DIY szemhéjalapra és minden egyébb kísérletezésre. Nagyon maszkhatású, legalábbis számomra. Éreztem ahogy a bőröm lassan fuldokol alatta :) Nem fogom újra vásárolni ez már biztos!
Baylis&Harding moonlight lavender moisturising hand&body balm: űberhosszú névvel :D
Egy szett része volt. Nagyon határozott levendula illata van, könnyű és selymes krém 50 ml-es tubusban. Csak a kezemre használtam, a hátránya talán az volt, hogy nagyon hamar beszívódott és utána a kezem újra kiszáradt. Elhasználtam, de nem venném újra!
Alverde szőlő és avokádó sampon és balzsam: már írtam róluk ITT. Nekem bejöttek, de egy kicsit elnehezíti a hajam és már váltottam Hibiszkuszosra. :)
Dove Beauty Bath (kék színű): igazából ez habfürdő, de én tusfürdőnek használtam mivel olyan krémes. Finom púderes illata van/volt, télre tökéletes. Nagyobb kiszerelés így jó sokáig elég volt. Újra megvenném, de már van pár tusfúrdőm, ami ott sorakozik és vár az elhasználásra.

Nivea Visage tonik kombinált és zsíros bőrre: nekem kicsit túlszárította a bőröm, szóval már csak a T-zónára használtam, illetve pattinyomkodás után fertőtlenítésre. Igazából nem rossz, de vegyem  meg arra, hogy néha használjam, amikor túltengenek az arcomon a kis fehérfejűek? Egyelőre biztos nem vásárolom újra.
Balea Urea Bodylotion: Karácsonyra kaptam egy szett részeként( a kézkrémet és tusfürdőt még csak most kezdtem el használni). Nagyon finom illata van, de gondolom már többen használtátok vagy próbáltátok. Nagyon jól táplálja a bőrt de nem annyira zsíros, mert én aztán rühellem a zsíros krémeket, úgy érzem a bőröm nem tud lélegezni alattuk. Tavaszra illetve nyárra lehet kicsit nehéz lesz de mindenképpen újravásárolom!


A doboz a bontatlan termékeim otthonául szolgál. Ezzel próbálom kiküszöbölni azt a rossz tulajdonságom, hogy szeretek mindent egyszerre használni, rögtön mindent felbontok amint megveszem ,stb. Szóval így nincsenek szem előtt és arra köteleztem magam, hogy csak akkor vásárolhatok ha fér a dobozba, illetve csak akkor vehetek elő belőle ha egy olyan jellegű terméket már elhasználtam. Például most hogy a levendulás kézkrém elfogyott elővettem belőle a Balea ureás kézkrémet és most lett egy kis hely és újra vehetek valamit :DD

Látjátok ott csücsülnek benne a Balea Young tusfürdőim (Traum Geschöpf és Zucker Schnute) :D


Ti hogy küzdetek a shoppingmánia ellen?

2 megjegyzés: