2012. június 19., kedd

Alverde haul és egy kakukktojás

Vásárolni voltam a DM-ben, de természetesen listával mentem. Ezen felül is ráakadtam egy pár cuccra amit már régóta szeretnék. Szeretem az Alverde termékeket, különösen azért, mert natúr termékek, elérhető áron, jó minőségben. Nem szaporítom tovább, ők az új szerzeményeim:


A samponom és balzsamom nemsokára elfogy ezért pótolnom kellett őket. A már bevált koffeines és olivás-hennás samponok és hibiszkuszos balzsam landolt a kosaramban. Mindezek mellett beszereztem az Alverde új hajolaját is, mandula és argánolaj szilikonok nélkül. Nagyon kíváncsi leszek rá, de előbb még elhasználom az előző hajolajamat(Macadamia).

Nagyon sok jót olvastam a Krémmánián a Sensitiv Dry deobalzsamról is. Egész jó minősítést kapott, szóval úgy gondoltam kipróbálom, az előző deóm úgyis fogytán.

Aminek még hihetetlenül megörültem az az Alverde sminkfixáló spré volt. Ő egy limitált Alverde kollekció része és az állványon ő volt az utolsó. Már régóta szerettem volna fixáló sprét, de nem szerettem volna neten rendelni, vagy horribilis összeget fizetni érte. 5o ml-es kis csomagolás, táskában is könnyen elfér, nem jön le a kupakja, frissítő illata van. A Krémmánián szépeket írnak róla, alig várom, hogy teszteljem. De ha nem jön be fixálónak még akkor is el lehet használni frissítő arcpermetnek! Szuper!

Ugyanezen az állványon találtam ezt a hajlított fejű tusecsetet is(lehet hogy nem ez a neve). Neki is nagyon megörültem, mert mindenhol csak ferde tusecsetet látni(mármint drogériákban). Itt egy közelebbi kép:




A kakukktojás, mármint az egyedüli termék ami nem Alverde, pedig ez a csodás színű lakk Maybelline mini colorama 32 Candy Frost árnyalatban.


Napsütésben, két rétegben :)

Összeségében nagyon elégedett, vagyok a vásárlással, főleg a sminkfixáló miatt. Igazából nem úgy indultam el, hogy akkor most minden Alverde lesz, de valahogy így alakult.

Ti szeretitek az Alverde termékeket?
Használtok sminkrögzítő sprét?

5 megjegyzés:

  1. Én is néhány napja vettem meg a sminkfixálót és eddig elégedett vagyok vele. Viszont tényleg be kell tartani a 20 cm távolságot, különben nagyon vizes lesz és lefolyik a smink.
    Egyébként én is szeretem az alverde termékeket, főleg a testápolási cuccaikat.

    VálaszTörlés
  2. A koffeines samponra kíváncsi vagyok, a többit már használtam, illetve most az ólivás hajdúsítósat, de jobb az Alterra papaya-bambuszos volumennövelő samponja.

    Várom majd a véleményed :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez már a második flakon koffeines sampon szóval nemsokára bejegyzés!!

      Törlés
  3. Jajj, én is mostanában egy csomó Alverde dolgot vettem :)) Majd lesz bejegyzés róluk :))

    VálaszTörlés