2012. március 8., csütörtök

Meglepetés



A barátommal sétáltunk  a városközpontban, amikor az ő biztatására beléptünk az egyik drogériába és volt olyan aranyos, hogy meglepett ezzel az alapozóval. Tudta, hogy nagyon régen szeretném már  a kollekciómban tudni(ezúton is nagyon köszönöm neki <3 ).

Sok blogbejegyzést elolvastam róla, megnéztem a krémmánia oldalán , illetve a makeupalley-n is. Tulajdonképpen mióta csak rátaláltam a youtube-on a beauty community-re (hát ugye magyarul a szépséggel, sminkkel foglalkozó guruk  csoportját hívják így), szóval azóta minden terméket ami megtetszik nekem le szoktam “nyomozni” mielőtt megvásárolnám.



Alig várom, hogy közelebbről is megismerkedjünk a kis aranyossal! Természetesen egy alapos tesztelés után számíthattok a véleményemre is.
Ebben a drogériában még sohasem vásároltam és meglepett, hogy az alapozó mellé további alapozó-mintákat, valamint egy parfümmintát kaptam, illetve a saját ingyenes magazinújságuk egy példánya landolt még a szatyorban.

Ti is mindig utánajártok  a termékeknek mielőtt megvennétek őket?


P.S: Mindenkinek gratulálok Nők napja alkalmából!

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Egyetértek, én is hosszasan "nyomozok" mielőtt beruházok egy-egy darabra; ez főként alapozókra, spirálokra, meg úgy általában high end cuccokra igaz. Az UD Naked tesztjeit két hónapja nézegetem, és mostanra érik az elhatározás, hogy igen, ez kell nekem. :)
    Ezt az alapozót én is nézegettem már, de a drogériában lebeszélt a csajszi, mondván nem passzol a bőrömhöz; ajánlott helyette Clinique-et. Persze mi lett a vége? Azt aztán tényleg nem szerette a bőröm - totális pénzkidobás.
    Bocsi, hogy pötyit hosszú lett. :)

    VálaszTörlés