2012. március 8., csütörtök

Bukta


Természetesen nem lekváros buktáról lesz szó! Gondolom most páran csalódottan sóhajtanak fel.
Egy termékről szeretnék írni, ami nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.



 Az Essence 4in 1 bőrradírjáról lenne szó. Nagy izgalommal vártam az Essence My Skin termékcsaládját, hiszen a sminktermékei többnyire be szoktak jönni, elérhető ár, szép kivitelezés. Sajnos ebben a termékükben csalódnom kellett. Többszöri használat után úgy vettem észre, hogy a benne lévő kis szemcsék irritálják, csípik az arcbőröm. Hozzátenném, hogy eddig(gyorsan kopogjam le) semmi gondom nem volt semmilyen arcápolási termékkel és a bőröm sem tartozik az érzékeny kategóriába.
A kombinált bőrtipushoz tartozom, egy kis zsírosodás a T zónában illetve egy kis bőrpír az orcákon. Pattanások inkább a homlokrészen, de inkább csak azokon a napokon, mitesszerek az orron, de nem vészes. Gondoltam leírom a miheztartás végett, mert nem szeretem az olyan bejegyzéseket ahol mindent leírnak a kedves bloggerínák, csak épp azt nem, hogy milyen az arcbőrük (tisztelet a kivételnek). Ez szerintem különösen fontos, főleg ha véleményt írnak egy termékről.
Nem tudom kinek mi a tapasztalata ezzel a termékkel kapcsolatban, de nekem nem jött be. Fail!!!
 Ezzel persze nem akarok senkit visszatartani a megvásárlásától, csak a tapasztalataimat írtam le. Tényleg nagyon szerettem volna, ha beválik.
Akadt még valakinek gondja vele?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése