2012. március 13., kedd

Mini haul

Megérkezett az Oriflame rendelésem, illetve sikerült még két Essence körömlakkot begyűjtenem.

A Clean and Clear arclemosót pedig tesómtól kaptam ajándékba, mivel amikor nála voltam nagyon megtetszett. Bár figyelmeztetett, hogy ne használjam minden nap, mert neki szárította a bőrét.
A két körömlakk a Mettalics 04 mystic wish! és Special effect topper 05 time for reflection. Rajta voltak a kívánságlistámon.
Oriflame Very me smoothie alapozók Ivory és Porcelain árnyalatokban, mivel nem tudtam eldönteni melyik árnyalat a megfelelő (a katalógusból történő vásárlás egyik hátulütője). Viszont amúgy is már terveztem venni két különböző színű alapozót arra az esetre ha más sminkjét csinálnám illetve magamnak is kikeverhetem a megfelelő árnyalatot. Olcsóak voltak és még az illatuk is finom (nekem valami gyümölcsös rágóra hasonlít).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése