2012. március 7., szerda

Zsákmányolás

Hosszú idő után végre eljutottam egy DM-be. Íme itt láthatjátok az eredményt!

Eldöntöttem, hogy én is áttérek szilikonmentes hajápolásra és megvásároltam az első Alverde samponomat és a hozzá illő balzsamot is.
  • Alverde szőlő és avokádó sampon és balzsam
  • Alverde mandarinos testvaj
  • Balea Young tusfürdő Zuckersnute- Rouge'n style Kriszti hatására néztem ki magamnak és az illata isteni.
  • Essence color&go körömlakk 43-as Where is the party?-nagyon különleges színe van, már kipróbáltam!
  • Essence krémes szemfestékek 01 Coppy right és 03 Steel the show árnyalatban
  • Rimmel Stay Matte hab állagú alapozó-nem hagyhattam ott, hiszem akciós termékként olyan 2 euróért lehetett az enyém.
Miután rendesen leteszteltem őket írni is fogok róluk. Esetleg ha valami érdekel benneteket írjátok meg!

2 megjegyzés:

  1. Engem nagyon érdekelne az Alverde sampon és balzsam, én is áttértem a szilikonmentes cuccokra, és syoss-t használok,de gondolkoztam rajta,hogy kipróbálom az Alverde-t is :)
    Üdv.aloebeautyblog.com

    VálaszTörlés
  2. Nemsokára lesz róla bejegyzés, de várok amíg eleget használtam ahhoz, hogy véleményt alkossak róla!

    VálaszTörlés