2012. május 16., szerda

Arcápolás nálam...

Elöljáróban annyit, hogy a termékek relatív újak, de meg vagyok velük elégedve. Az arcápolási rutinomban is lépéseket tettem a bioarcápolás felé.

Az előző időszakban az Essence krémeit próbálgattam, mégpedig a mattító és a géles krémeket valamint a lila arctonikot. Nekem ezen termékek egyike sem jött be, sőt azt hiszem a tonik felelős az apró kis pattanásaimért (igazából nem pattanások voltak,csak úgy nézett ki mintha ragyás lennék :( vagy nem is ápolnám az arcom).

Először is arctisztítás:
Az Avon 3in1 aloe verás és gyömbéres arclemosóját használom minden nap. Kellemes illata van és arcmosás után nem szárítja agyonra a bőröm, gyengéden tisztít. A sminkemet (ha viselek) én mindig le szoktam törölni nedves törlőkendővel, szóval nálam nem gond, ha nem csikorog egy arclemosó után az arcom :D
Olyan lemosót akartam ami nem szárítja a bőröm, mert akkor jobban zsírosodik. Különben kombinált bőrtipushoz tartozom.
A Clean&Clear blackhead clearing daily scrub nevezetű bőrradír pedig nekem nagyon bejött és kb. 3 naponta használom. Az orromon lévő miteszerek láthatóan kisebbek lettek tőle. Persze fontolgatom még valamilyen bőrradír beszerzését. Talán valami gyümölcssavas vagy én sem tudom... Lehet szétnézek az Alverde házatáján, persze az álom a Baviphat barack lenne.

Nyárra és a napsütéses tavaszra kerestem egy nagyobb faktorszámú fényvédőt is. A Sun dance pigmentfoltok elleni napozófluidjára esett a választásom, mivel nem kerül vagyonokba és alkalmazható alapozó alá is.(Kipróbáltam a Max Factor szérum alapozója alá) Annak külön örülök hogy szép pumpás kis flakonban található. Arckrémekben sem szeretem igazán a belenyúlkálós dolgokat.Mivel pont megjött a jóidő :S igazán kemény napsütésben még nem próbáltam, sajna.

Ami az arckrémeket illeti az Alverde termékeknél vagy fél órát szobroztam mert nem tudtam eldönteni melyik krémet vegyem, végül az Alverde alpesi rózsa nappali arckrémre esett a választásom.Kicsit erőteljes virágos illata van ami mondjuk anyukámnak nagyon bejött, nekem annál kevésbe. Azután már igazából nem is figyeltem oda rá (vagy megszoktam?) nem tudom. Tápláló és hidratáló krém, de zsíros bőrre nem ajánlanám. Én sem szoktam minden nap használni, hanem olyankor ha pl. fürdés, tusolás után szárazabb a bőröm, tehát amikor igényli. Felváltva használom az Oriflame pure nature 80%-os aloe verás géljével. Őt igazából azért vettem, hogy nyárra legyen valami hidratálóm, illetve mert olvastam a Krémmánián a vélemények között, hogy leégésre is jó. Könnyed gél, mindenféle illat nélkül, nagyon szép összetevőkkel, ezért is ajánlom érzékeny bőrűek figyelmébe.

A néha megjelenő pattanásaim kezelésére az Oriflame tea tree purifying blemish solver szivacsos végű pattanásleszárítóját használom, de nem vagyok vele tökéletesen megelégedve. Úgy vettem észre nem segít a pattanás eltüntetésében, csak késlelteti  kicsit, vagyis amikor megjelenik a patti és bekenem vele kicsit lecsökkenti a méretét, nem annyira gyulladt, de hosszabb idő kell neki, hogy elmúljon, mint nélküle.(Does it makes sense?) Mindegy elhasználom..Fertőtlenítésre szoktam használni, miután (tudom hogy nem szabad) kinyomkodom a pattikat:D ez most lehet kicsit undi volt.

Az utóbbi időben észrevettem finom kis szarkalábakat a szemem körül. Gondolom a hunyorgás vagy nevetés okozza(bár ez utóbbi kevésbé). Rájöttem, hogy eljött az ideje a megelőzésnek. Hosszas mérlegelés után az Alverde Vital Golgotavirág szemránckrémet választottam. Nem akartam géles szemkrémet, hanem valami táplálóbbat szerettem volna. Szerintem nem kimondottan "szemránckrém", vagyis nincsenek benne agresszív összetevők, csak természetesek. Fehér tea kivonat, golgotavirág kivonat, shea vaj, mandula és jojoba olaj, E vitamin található benne. Nekem nagyon megtetszett mert a kellemes illat mellett bizony jótékony hatással volt a szemem körüli érzékeny bőrre és a szarkalábakat eltűntette. Na jó 27 évesen azért nem volt valami óriási dolga, de remélem, hogy a használatával megelőzhetem a ráncok kialakulását.
Ami lemaradt a képről, az a tonikom, mert őt nem az eredeti csomagolásában tartom. Nem tudom mennyire elérhető, de egy szlovén cég a gyártó: Kozmetika Afrodita. Az ő Hidratáló tonikjukat használom silesia és hamamelis kivonattal. Nagyon szépen ápol és hidratál valamint a felesleges szennyeződést is eltávolítja. Eléggé rendbe hozta a bőröm az Essence tonik után.


Nektek mi a kedvenc arcápolási terméketek? Próbálkoztatok már az Alverde termékekkel vagy más bio termékkel?

1 megjegyzés: