2012. május 14., hétfő

Díjat kaptam!




Nagyon nagyon megörültem és köszönöm szépen Hajnalnak a gyémántszél nevezetű blog szerzőjének a díjat!


Szabályok:

1. Köszönd meg neki és linkeld azt akitől kaptad.

2. Írj magadról 7 különböző dolgot, bármi lehet az.

3. Add tovább ezt a díjat  másik bloggereknek!


Nos akkor lássuk:

  • Imádok sminkelni és már jó ideje követem az internetes "sminkőrültek" világát (értsd. youtube és magyar sminkblogok)
  • Nagyon szeretek olvasni, (igazi könyvmoly, csak úgy falom őket:D) és képes vagyok addig le nem tenni egy könyvet amíg el nem olvastam végig (sajnos ugyanez a helyzet a tévézéssel is: van hogy annyira belemerülök, hogy képes vagyok nem meghallani ha hozzám beszélnek)
  • Szeretem a jó kajákat és szeretek főzni, de ez sajnos meg is látszik rajtam
  • Általában jókedvű és mosolygós vagyok és mindenkiről igyekszem a jót feltételezni
  • Imádom az állatokat, főleg a kutyákért és lovakért rajongok
  • Nagyon fontos számomra a családom és habár nincs sok barátom, az emberekért akik fontosak nekem mindig kiállok (szóval az nagyon elcseszte, aki velük szívózik)
  •  Szeretem a tavaszt és a természetben kirándulni, sétállgatni!

Szeretném ezt a díjat továbbadni a következő bloggereknek:
Zsanci-Zsanci szépségszigete
Emma-szedercsipke
Victoria-Aloebeautyblog
Citromhab
VelvetFizz
Little bagatelle
Planet nicholai
Ani smink és köröm
Vick-secret
Poppy Vintage



5 megjegyzés: