2012. május 11., péntek

Áprilisi kedvencek


 Következzenek a kedvencek!




Max Factor Ageless Elixir 2in1 alapozó Golden 75 árnyalatban SPF 15
Belőle először csak kis minta volt, de kipróbálva magamon és anyun rögtön rájöttem, hogy kell nekem. Ő az egyik új szerelmem! Persze továbbra is odavagyok a Healthy Mix-ért. A kis drogériába ahova betértünk anyuval csak ez a szín volt és az 50-es Natural. Mivel eredetileg anyunak vettünk volna alapozót, ezért a sötétebbet választottam, mert ez neki teljesen beleolvad a bőrébe (pedig nincs is sötét bőre). Nekem inkább olyan mintha egészséges, enyhén napbarnított bőröm lenne (nem szolis!). Nagyon jól eldolgozható és „elvékonyítható”(nem tudom ez mennyire jó kifejezés..). Még ez a több árnyalattal sötétebb sem zavaróan sötét rajtam ha jól eldolgozom és persze az SPF 15 sem elhanyagolandó! 


Intermezzo: Amikor próbasminket alkottam anyukámon igencsak meglepődtem. Mivel jóideje követem a sminkes gurukat a youtubeon, professzionális sminkeseket és egyáltalán mindent ami sminkkel kapcsolatos, úgy gondoltam már van bizonyos szintű tudásom, hogy mások sminkelésébe fogjak. Nos utána néztem minden videónak, trükknek és tippnek hogyan kell az érett bőrrel dolgozni. Tehát hidratálás, primer, alapozó, fixáló púder, stb. Nekikezdtem nagy lelkesen és mi történt?!? Anyukám bőre csipiszt mutatott! Az alapozó amit akkor használtam (Oriflame) úgy jött le a bőréről, mint a vakolat. Ahogy vittem fel, úgy morzsálódott le. Enyhén kiakadtam! Minden amit alkalmazni akartam, hogy egy szép tartós sminket alkossak csődöt mondott. És akkor anyukám csendben megjegyezte, hogy na ezért nem használ ő alapozót, mert eddig a legtöbbel így járt. A végén csak nem adtam fel és rájöttem, hogy nem kell primer se fixáló púder az ő bőrére. A hab állagú Rimmel stay matte fent maradt, de nem volt az igazi. Amikor aztán kipróbáltam a Max Factor alapozót teljes volt a siker: tökéletes árnyalat, nagyon jó fedés, nem gyűrődik be a ráncokba, és mindennek tetejébe ha megtapintod az arcod nem érzed, hogy rajta van. Természetesen ez utóbbi anyunál vitte a pálmát, mivel hétköznapokon nem szokott nagyon sminkelni.




Essence fix&matte translucent loose powder
Az Ageless Elixir alapozóval jó kombó, mert kicsit világosított is rajta. Jól mattít, finom por, egy nagy kabukival szoktam a bőrbe dolgozni.

Essence sun club bronzing blush blondes
Régi kedvenc! A bronzosító része mindig megfelel ha világosabb a bőröm. Kontúrra szoktam használni, arccsont alá. A pirosító része nemigen használható.


Bourjois blush 34 rose d’or árnyalatban
Gyönyörű szín, nagyon pigmentált ezért  duo fiber ecsettel szoktam felvinni nagyon pici mennyiséget és azt eldolgozom. Nagyon szép üde pírt varázsol.


Avon supershock gel eyeliner blackberry
Imádom! Nagyon különleges a színe. Tényleg nem lehet annyira jól hegyezni vagy hegyesre, de nekem különben is jobban áll a vastagabb tusvonal. Nagyon tartós is, ha egyszer megszárad nem mozdul.




Ruby Rose paletta
Gyönyörű színek, nagy választék- szárnyalhat a képzelet! Melegen ajánlom azoknak, akik több színt is szeretnének kipróbálni magukon vagy másokat sminkelni. A színek selyemfényűek és eléggé pigmentáltak. Essence szemhéjalapot használtam hozzájuk és a tartósságukra sincs panasz.



Hello Kitty ecsetek
Újabb szerelmeim! Nagyon szeretem a készletet amióta csak megvan. Persze tudom, hogy vannak tőlük minőségesebb ecsetek is. Nekem viszont a szívemhez nőttek! A duo fiber miatt rendeltem meg és nagyon elégedett vagyok vele. De rájöttem, hogy a cicanyelves is nagyon szuper alapozó felvitelére, csak nekem eddig Oriflame volt, amivel nekem borzasztó volt dolgozni. Egy kicsit azért kiegészítettem a készletet a már meglévő ecseteimmel.





Avon Sassy swirls mini parfüm Vanilla bean
Fincsi kávés vaníliás illatú parfüm. A táskámban tartom mert általában a nagy készülődésben mindig a parfüm marad el. :)

Labello Vitamin shake acai&wild apple ajakbalzsam
Nagyon jó az illata, az íze nem annyira, de kárpótol a szép márványos külső, az SPF és a szép színe az ajkakon.


Nektek mik voltak a kedvenceitek az elmúlt hónapban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése