2012. április 3., kedd

Clean & Clear blackhead clearing daily scrub

A képen látható termékről szeretnék írni pár szót. Több blogon is olvastam róla és a Krémmánián is megnéztem, de nem kapott túl sok pozitív véleményt. Nos, az olvasottak alapján biztos nem vettem volna meg, de szerencsémre előtte volt lehetőségem kirpóbálni.


 A húgomnál voltam éppen és csentem az övéből. :)
Az első használat után nem hittem a szememnek, mert bizony látványos volt a változás. A télen elterjedt és egyre növögető miteszereim az orromon elhalványultak! Itt meg kell jegyezzem, hogy volt már olyan arclemosóm (azt hiszem Avon), ami csak összehúzta látványosan a pórusokat de nem tisztította őket. Itt nem ez volt a helyzet. Utána tesómat kérdeztem, hogy neki mi a tapasztalata vele. Annyit mondott, hogy nem ajánlja a mindennapos használatot(-hiába írja daily scrub!), mert őt szárította, illetve csak a T-zónában szokta alkalmazni.
Ezek után volt olyan aranyos és meglepett vele, azóta pedig rendszeresen használom.
Nem használom minden nap, csak kb. kétnaponta vagy három, amikor hajat mosok, mert úgy egyszerűbb az eltávolítása és nem marad meg a hajvonalban. Ha nem mosok közben hajat akkor egy arcra való kis szivaccsal távolítom el. Különben az összes arcradírom, lemosóm és maszkom eltávolítására őt használom, mármint ezt a kis szivacskát.

Rájöttem ugyanis, ha csak kézzel mosogatom le akkor az legtöbbször a hajamban landol. Így viszont a hajvonaltól kiindulva az arcom közepe felé haladok és a nedves szivaccsal eltávolítom a nagy részét a radírnak vagy maszknak, majd kézzel leöblítem az arcom.

Visszatérve a Clean and Clear arclemosóra- tehát én sem használom minden nap és nem az egész arcomra, csak a T-vonalban.  Én inkább azt vettem észre, hogy utána picit zsírosabb a bőröm, de az összetevőket nézve ezen már nem csodálkozom. A kamilla kivonat gyulladáscsökkentő, aloé, jojoba, glükóz tartalom mint hidratáló összetevő illetve a bőr kiszáradását hivatott megakadályozni. Sokan azt gondolják, hogy zsíros/problémás bőrnél nem kell a hidratálás, pedig ha nagyon kiszárad a bőr az csak fokozza a zsírosodást.

 Az aktív hatóanyag pedig a szalicilsav. A kék gyöngyöcskék ugyanis magukban nem távolítják el a miteszereket, azoknak olyan hatóanyag kell, ami belemegy a pórusokba és belülről tisztít.

 A bőröm alapvetően kombinált és nem túlzottan pattanásos, kevés mitesszer a homlokon, egy picivel (jóval) több az orromon. Vagyis csak VOLT! Ugyanis picire zsugorodtak és alig láthatóak. A pattanásaimat úgy veszem észre nem kezelte, de az előfordulásuk gyakoriságát csökkentette- vagyis nem gyógyít csak megelőz.
Nekem nagyon bejött ez a kis termék és beépült az arcápolási rutinomba. Előtte az Essence bőrradírját használtam de nekem nagy csalódás volt.


 Elképzelhető hogy előtte más összetétele volt, vagy nem tudom minek tudható be a sok rossz vélemény róla?!
 Egyébként a készítményem írja, hogy miteszerek ellen van, nem pedig pattanások vagy akné ellen!

Nem ajánlom az egész arcra csak a kritikus pontokra és a naponta kétszeri használatát sem, ahogy a csomagoláson írja. De végülis ez csak az én tapasztalatom. Lehet másnak másképpen alkalmazva hatásos.

Ja igen! Még valami fontos! Akinek pattanásos illetve problémás bőre van figyeljen oda a termékek összetevőire, mert elképzelhető, hogy az adott termék náluk azért nem váltja be a hozzá fűzött elvárásokat, mert szalicilsavat tartalmaz. Nem mindenki bőre szereti ezt az összetevőt.(Ez nem azt jelenti, hogy a szalicilsav veszélyes vagy hatástalan!) Ilyen esetben érdemes leellenőrizni a használt arcápoló szereket és váltani.

1 megjegyzés:

  1. Nekem sem vált be, viszont mostanában nem is használok már ilyesmit, kb 3 hónapja ugyanaz a rutinom. És bár feltűnt hogy egész jó lett a bőröm, de szuper érzés volt, hogy miután 1 hónap után hazamentem, anyum azzal fogadott, hogy milyen szép a bőröm.
    Remélem Neked beválik, Hugim is szerette.

    VálaszTörlés