2012. április 9., hétfő

Húsvéti ajándéközön

Igazán nem számítottam ilyen sok szép ajándékra. Pár rendelésem is most érkezett meg, a többit ajándékba hozta a nyuszi!
Vigyázat sok kép következik!


Megérkezett az Avon és Oriflame rendelésem: két supershock zselés cerka-Blackberry és Golden fawn, valamint a Very me fat lash szempillaspirál.






A Hello Kitty ecseteket a barátom segített megszerezni a netről és nem engedte, hogy kifizessem. A Ruby Rose palettát szintén nézegettem a neten, de álmomban sem gondoltam, hogy nem kis utánajárással megszerzi és meglep vele.


A Milka csokikat és csokinyuszikat a barátom anyukájától kaptam. Annyira aranyos, mert egy igazi kis nyuszicsomagot állított össze. Tradícionálisat, ha úgy tetszik: volt benne banán, narancs, nyuszitojások cukorból, ez a két nyuszi és két csoki is. Lehet, hogy nagy gyerek vagyok de én ilyennek nagyon meg tudok örülni, főleg mert a gyerekkoromra emlékeztet.
A harmadik csoki, a sárga, keresztanyámtól van és a papírtatyó is, ami egy gyönyörű sálat és egy még szebb türkiz színű tunikát rejtett.



Az ollót pedig anyutól kaptam nyuszira, mert nagyon megtetszett. Szép mintákat lehet vele vágni(cikk-cakk, hullámos) és cserélni lehet  fejét. Nagyon szeretek mindenféle díszeket, meghívókat egyébb dolgokat kreálni szóval perfect!!

Hát ennyi mindent kaptam! Meg sem érdemlem. Nagyon örültem az ünnepeknek, mert ilyenkor együtt a család. Sajnos ilyenkor mindig olyan gyorsan múlik az idő! A testvéremmel sem tudtam túl sokat beszélni, mivel nagy volt a sürgés-forgás. A barátomat is csak rövid időre láttam. Hiányzanak! Igen tudom, ne nyavalyogjak. De jobb esetben csak kéthetente látom és ez mostmár kezd kórossá válni. Na majd ha befejezem a sulit...

Remélem nektek is jól teltek az ünnepek! Sok locsolót kívánok nektek!!

2 megjegyzés: