2013. április 24., szerda

20 dollar makeup challenge

Kedvet kaptam ahhoz, hogy megpróbáljam teljesíteni ezt a kihívást, ami már egy ideje jópár youtube-os sminkes gurunak kisebb vagy nagyobb fejfájást okozott. Természetesen nem dollárban, hanem euróban próbáltam meg beleférni a kb.16 eurós keretbe. De természetesen lehetne 5000 ft-os smink kihívás is.
Lássuk mire jutottam!



Azért szeretném előre leszögezni, hogy én nem sétáltam be a drogériába 16 euró értékkel a zsebemben (mint a többiek), hanem a meglévő termékeim közül válogattam.





Eveline BB krém




Avon paletta Pink Sands árnyalatban. Az aplikátor teljes mértékben használható, tehát az ecsetet már megspóroltam. Szép természetes sminket lehet vele készíteni. Sőt! Vészhelyzetben a szemöldökömre szoktam használni a két alsó szín keverékét, a legvilágosabb színt akár highlightnak, a barnásat esetleg kontúr színnek is el tudom képzelni.



 Classics 3D Lash Defined szempillaspirál nagyon emlékeztet a Max Factor Masterpiece spiráljára. Nagyon szép pillákat csinál és piszokul olcsó.


 

 Oriflame Pure Colour Floral rúzs Bright Pink árnyalatban. Fényes piszkos babarózsaszínnek mondanám vagy jeges rózsaszínnek (ez ám a meghatározás!). Nekem tetszik a színe és viszonylag olcsó is volt.




Classics kompakt pirosító. Nagyon szép inkább lilás rózsaszínes pirosító. A benne található ecsetke szükség esetén megteszi, de normál esetben én mindig rendes ecsetet használok.


  


 


Tehát összegzésképpen:

Eveline BB krém                                          4,5  euró
Avon Pink Sands paletta                             ~4,5  euró
Classics 3D Lash Defined szempillaspirál      2,7  euró
Oriflame Pure Colour Floral rúzs                  1,7  euró
Classics kompakt pirosító                           ~3  euró

Összesen:                                                   16,4  euró

                                      

 Alapjában véve elégedett vagyok, mert sikerült összehoznom egy teljes arcsminket. Nem maradt le semmi sem. Persze választhattam volna más színű rúzst és mondjuk azt használhattam volna pirosítóként, de nekem így jobban tetszett. Még az ecseteket is kispóroltam az aplikátorok segítségével.

Hogy tetszik? Ti is kipróbáljátok?

1 megjegyzés: