2013. április 7., vasárnap

Újabb termékek és vélemény II.

Nem akartam egy bejegyzésbe belezsúfolni a dolgokat ezért itt a második rész!


Sikerült lecsapnom az Essence krémpirosítójára :D bár az én arcomon kicsit halvány, de akkor is LOOOVE. Barackos szín, arany kis csillámokkal, amik persze csak fényt adnak az arcnak(14 ml ).

Az Alverde Kipirosodás elleni primerje. Szintén pumpás az adagolója és 1o ml van benne, ami elsőre kevésnek tűnhet, de a primerből is csak nagyon keveset kell használni és azt jól eloszlatni a problémás helyeken, ami nálam a pofim, mert mindig piros vagyok. Ez azért problémás mert sokszor ha halványabb pirosítót használok akkor úgy tűnik mint ha nem is lenne rajtam, mert a piros elnyomja. Meglátjuk azért hoszabb távon hogy teljesít majd a kicsike, de eddig jónak tűnik.

Maybelline Anti-Age Eraser...hát naná hogy neki sem tudtam ellenállni, a kis puha plüss fejével, meg a sok jó review! Szóval a radír :D teszi a dolgát, könnyű használni, tartós, kitölti az apró pici ráncokat (amiket csak én látok). Nem kell külön ecset, praktikus a csomagolás és 6,8 ml korrektort kapunk a pénzünkért, ami valljuk be nem túl sok, de talán kárpótol minket, hogy a korrektor viszont tényleg jó. Ja.. én Fair vagyis a legvilágosabb árnyalatban vettem meg, amit én neutrálisnak mondanék, mivel se nem sárgás, se nem rózsaszínes.

Íme néhány swatch- féle, már ha valami látszik is a képeken...





Az utolsó képen alulról felfelé pirosító, primer és korrektor, ami hát cseppet sem látszik. Sorry, pedig jópár képet csináltam...


Vélemény ? Mármint a termékekről... Ja de lehet rólam is :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése