2013. január 16., szerda

DIY krémpirosító

Mivel a környezetemben lévő drogériákban még nem árulnak krémpirosítókat, ezért szétnéztem kicsit a neten, hogy hogyan tudnék magamnak egyet alkotni. Jópár "receptet" találtam, ezekből választottam kettőt.



1.recept
rúzs
primer
ajakbalzsam


2. recept
vazelin
pirosító(por vagy széttört)

3.recept
vastagabb(?) krém (pl. Nivea)
2 csepp alapozó
por állagú pirosító

4.recept
vazelin
rúzs/pirosító/szemfesték
alapozó/színezett hidratáló

Hozzávalók:

A 4-es és 1-es receptet választottam, bár kicsit módosítottam rajta.Az arányok mindenhol változóak hiszen attól is függ mit rakunk bele rúzst vagy szemfestéket, illetve milyen eredményt szeretnénk. Mindenképpen matt szemfestéket ajánlok, mert utólag még mindig tehetünk bele kis csillámot.


Az első receptnél csak simán el kell keverni a hozzávalókat. Nem primert használtam, mert kicsit gélesebb pirosítót szerettem volna, így az Oriflame Aloe vera géljét,egy ajakápolót és egy rúzst használtam. Sajnos nem fényképeztem le a végeredményt.


A 4. recept alapján Vazelin,egy kevés alapozó,pirosító, rúzs(ami lemaradt a képről,de az előző képen lévőt használtam).
Mogyorónyi vazelinhez kaparásztam kicsit a pirosítóimból és összekevertem. A rúzs megolvasztásához kellett gyertya és fém kanál.Amikor megolvadt hozzáöntöttem az előző masszához és elkevertem, majd lelapítgattam az edénykébe. Hajszárítóval kell "kezelni" , melegíteni a már összekutyult masszát, hogy szépen belesimuljon az edénykébe. Ezután a hidegre vele úgy kb. 15 percre!

Íme a végeredmény!

Igazából összehasonlítási alapom nincs, hogy a gyári krémpirosítókhoz képest, hogy teljesítenének,de szerintem ez egy okos módja annak, hogy összetört vagy csak kevésbé használt pirosítónkat, rúzsunkat illetve szemfestékünket újra használni tudjuk.

Az eredeti receptek:
http://beautybeebeauty.blogspot.com/2012/09/diy-cream-blush.html
http://piinaymaria.blogspot.com/2012/10/experiment-diy-cream-blush-and-lip.html
http://cosmetique1.blogspot.com/2012/12/diy-homemade-cream-blush.html
http://thecoolestblogaddress.blogspot.com/2012/08/diy-cream-blush.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése