2014. március 3., hétfő

Februári kedvencek

Ez a hónap nagyon gyorsan elrepült. Nem sok mindent használtam sminkek terén. A kedvencek közé csak azok a termékek kerültek, amiket tényleg nagyon szeretek és kiemelkedően teljesítettek.



 Észrevehettétek, hogy bizony nagyon régen nem írtam bejegyzést a blogra. Nem akarok mentegetőzni. Sajnos úgy alakult, hogy nem voltak megfelelő feltételeim a blogoláshoz. Most sem tudok nagyon sok időt szánni rá, amit nagyon sajnálok, de a helyzetem picit javult.
Íme a kedvencek!



Arcápolás terén a Mixa micellás vizet nagyon megszerettem. Előtte az Eveline Hydra Expert micellás folyadékot használtam és meg voltam vele elégedve, de a Mixa ilyen jellegű terméke ennél is jobbnak bizonyult. Hatékonyabb, mint az Eveline, és kellemesebb érzés a bőrön. Bár szívesen kipróbálnám még a Garnier hasonló termékét, illetve a Biodermát is.
Az Yves Rocher kávés tusfürdője valami eszméletlen finom kávés illatú. Egyszerűen imádom! Már előre félek, mi lesz ha elfogy. Sürgős utánpótlás szükségeltetik!
A hajamvégeimre az Elseve olaját használtam. Nagyon jó kis termék, nem nehezíti el az amúgy is vékonyszálú hajamat és nem tapasztja össze a hajvégeket, mint más hajolajok.



Ami a sminkeket illeti a MUA Undressed palettája azóta kedvenc mióta csak megvettem. Imádom a színeket valamint azt hogy nagyon sokoldalú. Nappali és esti smink is készíthető vele, kiemelő és satírozó (matt) színek is vannak a palettában. Minden ott van egy helyen.
Akciósan vettem a Maybelline Master shape szemöldökceruzát Soft Brown árnyalatban és rögtön megszerettem. Nagyon jó a szine, nem sárgás-barnás, nem üt el a szemöldököm természetes színétől. Amit külön szeretek benne, hogy valószínűleg kicsit nagyobb viasztartalma miatt szépen lesimítja és fikszálja a szemöldököm.
Kedvenc kontúrszínem az NYC Sunny mellett, a NYX Taupe nevezetű híres pirosítója/bronzosítója. Világos bőrűeknek kimondottan jó mivel nem narancsos.
A számon legtöbbször a NYX soft matte lip cream-et viseltem Sydney árnyalatban, ami egy hideg rózsaszín egy kis lila beütéssel, engem orchidea színre emlékeztet. Isteni finom sütis az illata és viszonylag tartós is.



Nektek mik voltak a kedvenceitek? Van esetleg közös kedvencünk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése