2014. március 22., szombat

Elfogytak #2

Már  egy ideje gyűjtöm a ''szemetet'' és itt az ideje megszabadulni tőle. Örülök neki mikor nem csak gyűjtögetek és halmozok, hanem sikerül is elhasználnom a dolgaimat. Sokszor esem kisértésbe a blogok olvasása közben és szeretek kipróbálni új termékeket legyen szó akár sminkről vagy arc- és testápolásról. Azt útálom a legjobban, amikor megveszek valamit, hazaérek, kipróbálom és egyáltalán nem jön be.

 Lássuk akkor, hogy mely termékek váltották be a hozzájuk fűzött reményt és melyek azok amiket semmi pénzért nem vennék újra.
Eveline Hydra Expert micellás lemosó- nagyon szerettem és elégedett vagyok vele, ő volt az első micellás lemosóm. Most a Mixa lemosóját használom, ami egy hajszállal jobban teljesít. Újravenném de még szeretném kipróbálni a Loreal és Garnier lemosókat illetve a Bioderma lemosóját is.

Eveline kétfázisú sminklemosó- a szempillaspirál és tusok eltávolítására őt használtam, nem a micellás lemosót. Jól végezte a dolgát és nem irritálta a szemem. Szerintem a Baleás kétfázisú termékétől egy fokkal jobb, talán mert nem hagy annyira olajos érzetet a bőrön. Újravenném.

Avon Naturals őszibarack és gyapot arctonik- nem volt rossz de jó sem. Mű barackos illat, semmi extra. Nem vásárolnám újra.


MUA műszempillák Flair és Vixen- nagyon nem jöttek be. Persze 1 fontért az ember ne várjon csodát, de konkrétan a pillák nem voltak egyforma hosszúak a jobb és bal műszempillánál. Tudom, hogy nem kell, hogy tök egyformák legyenek, vagyis inkább egymás tükörképei, de itt látszott a különbség amikor felragasztottam.Számomra kellemetlen volt a viselet is, mert túl vastag és nem rugalmas az a része amire a ragasztó kerül. Amikor pedig el akartam távolítani a ragasztót az egész szétjött. Inkább veszek Ardell vagy más műszempillát, amit többször is lehet használni, megfelelő karbantartás mellett. Nem venném újra.

Macadamia Healing Oil spray - elméletileg ez a Healing Oil treatment könnyedebb verziója, amit zsíros vagy vékonyabb szálú hajra ajánlanak. Bár nekem zsírosodó, vékonyszálú és könnyen lelapuló hajam van, nekem az eredeti vagyis a Healing Oil treatment jött be eddig legjobban, úgyhogy én minden hajolajat hozzá hasonlítok és eddig még nem találtam olyat ami lepipálta volna. Nem venném újra.

Alverde AloeVera-Hibiszkusz hajpakolás- én balzsamként használtam és nagyon bevált. Szépen rendbetette a száraz hajvégeimet. Újravenném de előbb el kell használnom a már meglévő termékeket.

Balea Professional Repair+Pflege sampon- nos kérdezhetnétek, hogy ha zsírosodásra hajlamos vékonyszálú hajam van miért használom ezt a sampont? Mert míg a többi sampon kiszárítja a hajam és nemcsak a hajvégeket, addig ez a sampon gyönyörűen hidratál viszont nem nehezíti el a hajam. Régóta használom és nagyon elégedett vagyok vele. Elsőként inkább mélytisztító vagy hajhullás elleni sampont használok, másodjára ezzel mosom meg a hajam, majd jöhet a balzsam a hajvégekre. Mindenképpen újravenném és már meg is tettem.

Balea Mango+AloeVera hajpakolás- tetszett az illata de két használat után (mert ennyire futotta ez a kis tasak) nem vettem észre különösebb változást a hajamon, viszont nem volt rossz. Igazából nem szeretem az ilyen kis csomagolást mert problémás a tárolása ha már felbontottad. Lehet inkább kipróbálom a család hajápolótejét(?). Lehet, hogy egyszer még újraveszem.

Avon Aqua youth hidratáló nappali lotion- Imádtam! Nagyon könnyű hidratáló krém, nem zsírosította a bőröm, 15-ös fényvédő, higiénikus pumpás adagoló, szóval minden meg volt benne. Persze már nem gyártják. Ha még létezne megvenném.

Oriflame Volumebuild szempillaspirál- szolid kis spirál, de közelébe sem ér a kedvenc spirálomnak, ami a Classics 3D. Nem venném újra, mivel drágább és nem tud annyit.


Avon Footworks overnight renewing cream-  szolíd kis lábápoló krém, ami puhítja a bőrt, de nem fogott meg annyira. Kis piros szemcsék vannak benne, amik nem mindig "olvadnak el" ha bekenem a sarkam, ez picit zavaró lehet. Nem veszem újra.
Avon Planet Spa Blissfully Nourishing kéz- és lábradír- nagyon kellemes illatú kis bőrradír volt. Picit durvább szemcsés, de nem kellemetlen. Nem csak a kezemre és a lábamra, hanem az egész testemre használtam és elég gyorsan elfogyott. Újravenném, de most egy másik bőrradír van a listámon.

Remélem nemsokára újabb kupacot dobhatok a kukába. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem rettentő nagy elégtétel volt ezt a rakás üres flakont kidobni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése